zaterdag 15 januari 2011

Gelezen, BLOK9

In december kwam de laatste BLOK van het jaar 2010 uit. Tot nu toe ben ik erg tevreden met het abonnement dat ik vorig jaar afsloot. BLOK staat altijd boordevol met mooie foto's en inspirerende verhalen. Als ik de BLOK uit heb dan kan ik mijn verlangen om mijn klimschoentjes aan te trekken niet stillen. Het liefst zou je het blad open leggen op het dashboard van je auto en naar verre zonnige klimoorden vertrekken...

BLOK9 bevat een lang artikel over hét klimkoppel, Chris Sharma en Daila Ojeda. Samenwonend in Catalonië openen en herhalen ze daar veel mooie lijnen in de prachtige gebieden als Margalef, Oliana en Santa Linya.

Daila Ojeda

Verder was in BLOK9 te lezen over het vergeten klimgebied Dörenther Klippen in Duitsland. Al binnen één uur in handbereik vanaf Hengelo. Daarnaast beschrijft Wieneke Gehem een handjevol nuttige trainingen en hulpvolle websites. Bij deze een opsomming:

nicros.com (Tip!)

1 opmerking: