woensdag 1 december 2010

Eindelijk weer geklommen!

De laatste keer dat ik een greep hebt vast gepakt, mijn voet voorzichtig plaatste op een trede, was meer dan een maand geleden. In Finale Ligure, Italië kon de laatste klimpas gemaakt worden. Daarna was ondergetekende geveld door respectievelijk ontstoken amandelen en daarna de grote teen.

Het duurde wel een eeuwigheid voordat ik in Bussum was door de drukste avondspits ooit. De grote vraag was gister dan ook hoe mijn nagelloze grote teen het zou houden in de krappe 5.10's. Maar met een tape-je er om heen ging het eigenlijk wel prima. Wat minder goed ging was de conditie, pfff... Die armen gingen snel leeg, dus maar vooral een weerstandstraining gedaan om weer snel terug te komen op niveau.

Helaas was ik door mijn slepende teenblessure niet in staat om mijn boulderscore op tijd in te leveren bij Rock Steady. Dit terwijl het mijn beste score ooit was...

6b+ (1x), 6b (2x)
6a+ (1x), 6a (4x)
5c+ (2x), 5c (6x)

Afgelopen 21 november was de laatste kick-off. Slechts één maand kan men ongeveer 25 verse boulders bestijgen. Nu hopen dat de sneeuw weg blijft.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten