dinsdag 15 maart 2011

Flapper

Na meer dan anderhalve week konden we weer in de touwen hangen. Het was weer druk in de hal dus altijd afwachten of je in je projecten kan begeven. Voor de 6b ging dat niet lukken helaas, maar de 6a+ wel. Had ik daar nog een extra poging voor gehad dan was het wellicht beter afgelopen.

Uiteraard hebben we de boulders gevoeld van de Upload Competition in de bouldertuin. Licht aan, heerlijk temperatuurtje met trui, en de hele tuin voor jezelf. We hebben vooral gewerkt in de dames boulders B1 - Gerrit en B2 - Wolfgang. Martin kreeg het voor elkaar om de eindgreep van B1 - Gerrit vast te houden in het schaarse licht, gewaardeerd als 6b+. Toen ik mijn allerlaatste poging deed in Wolfgang kreeg ik een flapper* toen ik uit de boulder kwam zetten.


Hier klimt 3-voudig Nederlands kampioen boulderen, Vera Zijlstra in B1 - Gerrit van de Upload Competition.

* Flapper - A detached 'flap' of skin on a climbers finger, often caused by sharp rocks.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten